Twitter ble mye brukt i kampanjen.
Deler av prosessen jeg førte frem til endelig produkt.
Deler av prosessen jeg førte frem til endelig produkt.
En kampanje som satte fokus på den individuelle motestilen til deg. Del din mote, og så kan du vinne en tannbørste i ditt design.
Dette var ett prosjekt som gikk over 2 år i 2 runder. Det kreative teamet hadde en overordnet tanke om en blogg inspirert konkurranse. Jeg hjalp dem med å konkretisere hvordan en løsning skulle praktisk fungere. Dette ledet inn i trådskisse prosessen og flere runder med godkjenninger. Dette ble så grunnlaget for å velge underleverandør.
Jordan ønsket så å rulle kampanjen ut i flere land. Den ble gjennomført i Norge, Sverige, Danmark og Finland.
Valgt byrå designet og kodet opp en responsive front-end og ett admin for å regulere og styre konkurransen. Det ble også utviklet en egen iOS app for å kunne laste opp bilder. Alt ble ledet av meg på vegne av Bates United. Tekniske utfordringer ble forklart både byrå og kunde, og ønsker og behov forklart tilbake til utviklere. Alt for å holde seg innenfor ett stramt budsjett og tidsfrister.
Bannere ble laget av meg.
NB! Grunnet Adobe Flash har begrenset støtte i nettlesere, er det mulig at innholdet under ikke synes.
Jordan opplevede tidenes beste salg av Individual Tannbørster det året.
Reklamebyrå: Bates United
Utvikler/Design: Motti Motti
Kunde: Jordan